apple

ویژن پرو اپل چیست و چگونه کار می‌کند؟

هنوز برای قضاوت کامل اپل ویژن پرو کمی زود است و باید حداقل ۶ ماه دیگر تا عرضه این محصول به بازار صبر کنیم، اما موضوعی که کاملا حتمی به نظر می‌رسد این است که اپل آینده فناوری را پیش روی ما قرار داده است، درست همان‌طوری که برای اولین بار ایفون را معرفی کرد و پس از آن جهان هیچ‌گاه مانند سابق نشد.

این که ویژن پرو آیا وارد ایران می‌شود یا خیر و این که چه قیمتی خواهد داشت اصلا مشخص نیست و باید منتظر بود. نظر شما در مورد این هدست چیست؟ آیا آن را جذاب می‌دانید؟ آیا به نظر شما خرید این محصول با قیمت ۳۴۹۹ دلاری منطقی است؟

اپل همواره از نظر طراحی یک شرکت بسیار قوی بوده است و محصولاتی تولید می‌کند که هم زیبا باشند و هم راحتی را برای کاربر به ارمغان بیاورند. از روبرو این هدست مشکی رنگ است و در حالت کلی چشم کاربران دیده نمی‌شود ولی اپل به لطف قابلیت Eye sight به شما اجازه می‌دهد تا از طریق شفاف شدن این شیشه با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید، دقیقا مانند قابلیت transparency در هدفون‌ها و هندزفری‌های دارای ANC.

بدنه کلی محصول آلومینیومی است و لنزها درون این فریم قرار گرفته‌اند و ویژن پرو به گونه‌ای طراحی شده تا هیچ فشاری را بر صورت وارد نکند، در عین این که هیچ نوری به داخل وارد نمی‌شود و تجربه شما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. به روی این محصول یک دایره چرخان دقیقا مانند اپل واچ دیده می‌‌شود که به شما کمک می‌کند به صفحه اصلی بازگردید و یا میزان غرق شدن در این هدست را مشخص کنید.

یک دکمه دیگر نیز به روی ویژن پرو دیده می‌شود که با فشار دادن آن می‌توانید ویدئو و عکس به ثبت برسانید. یک دایره بزرگ نیز در سمت راست هدست دیده می‌شود که برای تنظیم محصول به روی سر شما است و با چرخاندن این بخش می‌توانید اندازه ویژن پرو را تغییر دهید تا دقیقا به حالت متناسبی با صورت شما دربیاید.

در قسمت زیرین و لبه پایینی این محصول چندین دوربین برای کنترل وضعیت شما و سنجش محیط اطراف دیده می‌شود و حتی اطراف لنزهای داخلی نیز چندین دوربین قرار گرفته‌اند تا بتوانند جابجا شدن چشم شما را تشخیص داده و تغییرات لازم را اعمال کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

خرسند خواهیم شد نظر شما را هم جویا شویم